waarbenjij.nu? - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Hannah - WaarBenJij.nu waarbenjij.nu? - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Hannah - WaarBenJij.nu

waarbenjij.nu?

Door: Hannaaaah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

20 Juli 2007 | Nederland, Groningen

waarbenjij.nu? ik ben in ieder geval nog steeds (of alweer, het is maar net hoe je het bekijkt) in Groningen.

Onze vlucht zou vrijdag middag om 15.55 vertrekken vanaf Schiphol naar Frankfurt.

Om half 8 op, half 9 was ik bij papa en mama en vanaf daar met alle spullen in de bus naar het station en door met de trein naar schiphol. Netjes om 1 uur aanwezig. Op schiphol waren mijn oom, tante, neefje en nichtjes al aanwezig om mij uit te zwaaien. Na een toch wel vrij emotioneel afscheid om 15.00 was ik door de douane en kon mijn reis echt beginnen.

Om half 4 kregen we te horen dat ons vliegtuig op de heenreis naar Amsterdam door bliksem geraakt was en dat er een kleine vertaging zou zijn. Een half uurtje later bleek dat het nog wel 2 uur zou duren. En nog een half uurtje later kregen we te horen dat de vlucht werd gecancelled. gelukkig zou Lufthansa er voor zorgen dat iedereen omgeboekt zou worden.

Tegen 7 uur bleek dat iedereen was omgeboekt waren er geen beschikbare vluchten meer richting duitsland. En iets anders kon ook niet geregeld worden.

En nu ben ik dus nog thuis en morgen (na een vertraging van 3!! dagen) weer een poging wagen.

Mijn volgende bericht zal hopelijk wel vanuit Zuid Afrika komen!

xx