Zon, zee, strand en stage - Reisverslag uit Noord, Aruba van Hannah - WaarBenJij.nu Zon, zee, strand en stage - Reisverslag uit Noord, Aruba van Hannah - WaarBenJij.nu

Zon, zee, strand en stage

Door: Hannaaaah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

05 September 2008 | Aruba, Noord

Lieve allemaal!

Bedankt voor de lieve berichtjes!!

Het bevalt me hier allemaal nog prima, ben maandag begonnen met mn stage, de eerste 2 weken zijn nog orientatie, dus elke dag op een andere afdeling meelopen.. tot nu toe allemaal heel relaxed en leuke mensen leren kennen!

Het bedrijf waar ik stage loop is zo ontzettend mooi dat ik er eigenlijk elke keer nog van sta te kijken.. met een boot de lobby binnen komen, een privé EILAND met flamingo’s (onlangs nog afgehuurd door Timbaland ), een strand waarvan het zand weggehaald kan worden zodat er een enorme dansvloer onder vandaan komt.. en natuurlijk ontzettend luxe restaurants, bars, een casino gym en spa.. en er is zelfs een Renaissance Mall bij, waar alleen maar winkels van Ralph Lauren, La Coste, Louis Vuiton, Cartier etc. zitten.. Ik vermaak me wel op stage!! Zal bij dit bericht natuurlijk een aantal foto’s plaatsen

Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een longfoto en een HIVtest, beide verplicht voor mn werkvergunning.. nou onvoorstelbaar het ziekenhuis hier, absoluut niet te vergelijken met de ziekenhuizen in Nederland.. had het gevoel dat ik zieker naar buiten ging dan dat ik er binnen kwam! Verder was het hier ontzettend rotweer vandaag, de regen kwam met bakken uit de lucht (dankzij de invloeden van de orkaan Hanna..) en het regenwaten kwam bijna tot aan de ramen van onze jeep, waar het water met liters naar binnen stroomde!! Alles doorweekt en tot overmaat van ramp weigerden de remmen en knalden we met de jeep tegen een muur op.. nouja gelukkig had het autoverhuurbedrijf nog wel een andere jeep staan, schadekosten zijn nog niet bekend..

Nou uuuuhh verder ben ik hier momenteel voornamelijk aan het relaxen.. vet veel leuke mensen leren kennen al.. lekker zwembadje bij het appartement en er zijn hier genoeg leuke clubs en barretjes dus ik vermaak me nog wel even!!

Veel liefs vanuit de stromende regen!!