Weekje Bezoek - Reisverslag uit Noord, Aruba van Hannah - WaarBenJij.nu Weekje Bezoek - Reisverslag uit Noord, Aruba van Hannah - WaarBenJij.nu

Weekje Bezoek

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

20 Februari 2009 | Aruba, Noord

Lievelievelieve allemaal!!

Hier weer even een update!!!

Mama en Marthe zijn nu hun koffers aan het inpakken voor vertrek dus ik maak even gebruik van het internet op hun resort!!

Het was echt helemaal super om mama en Marthe hier een weekje te hebben!!! Vrijdag eind van de middag zou ik ze ophalen van het vliegveld, een uur voordat ik die kant op zou kreeg ik nog een verontrustend telefoontje van dhr. Marsman; mama zou niet mee gekund hebben met de vlucht!! Nou dat viel gelukkig allemaal nog wat mee, maar de schrik zat er bij mij toch goed in.. ik was dan ook blij dat mama en Marthe allebei uit het vliegtuig kwamen!! Het bleek dat bij aankomst op Schiphol aan mama en Marthe verteld werd dat de vlucht overboekt was en ze helaas geen plaats voor hen hadden.. en dat terwijl ze “Confirmed Seatings” hadden.. nouja stressss!! Maar op het laatste moment toch alles goed, gelukkig!! Dus na een lange vlucht kwamen mama en Marthe gezellig aan op one happy island!!! Omdat ze als laatste het vliegtuig ingegaan waren kwamen de koffers er als eerste uit, dus dat was weer mooi meegenomen!! Nouuu blijblijblij natuurlijk om elkaar weer te zien!! Er stond een vrouw van OAD reizen om ze naar hun resort (Amsterdam Manor) te brengen, maargoed dat was dus niet nodig want ze konden gelijk met mij mee!! De rest van de avond lekker bijgekletst en even het strand bekeken en toen zijn mama en Marthe maar gaan slapen.

Zaterdag zijn we eerst bij Perle ‘d Or wezen kijken en toen sightseeing in de Highrise, Paseo Herencia, Moomba Beach, en toen naar de Noordkaap en California Lighthouse lekker uitwaaien!! Mama heeft ’s avonds gekookt want om 7 uur moesten we alweer richting de lighting parade!! Aangezien het hier nog steeds volop carnaval is was dit een optocht die zeker gezien moest worden!! Supermooi in het donker met aaaaalemaal lichtjes, iedereen had speciaal voor deze parade lichtjes in zn kostuum genaaid dus echt supermooi om te zien!!

Voor Zondag had ik kaartjes geregeld voor Renaissance Island (het privé eiland dat bij mijn stagebedrijf hoort) dus na een rondleiding bij mijn stagebedrijf zijn we heeeeerlijk de hele dag op het eiland geweest, genieten van het weer, elkaar, het strand, de flamingo’s en de fruitcocktails!! ’s Avonds uit eten geweest bij Pam Pam en toen zat het weekend er alweer op!!

Maandag had ik vrijgevraagd dus Andy heeft mij ’s ochtends voordat hij naar zijn werk ging bij mama en Marthe afgezet (was Marthe niet zo blij mee.. slaapkop ). Eerst even lekker gezwommen en gerelaxed bij Amsterdam Manor en toen richting Oranjestad gegaan. Hier rondgekeken, geshopt en heerlijk geluncht!! Mama was voornamelijk onder de indruk van de enoooorme cruiseschepen die hier in de haven liggen dus daar natuurlijk ook nog even langsgelopen!! Nog even met zn 3en met papa geskypt en om 5 uur happy hour gevierd op het strand!! ’s Avonds weer heerlijk van mama’s kookkunst genoten!! De rest van de avond met mn nieuwe ipod (touch!!!! ) zitten prutsen..

Dinsdag moest ik werken dus hadden mama en Marthe eindelijk even rust!! en wat doen ze.. komen ze langs op mijn werk.. haha gezellig!! Maarja er moest natuurlijk gewoon gewerkt worden dus veel meer dan een snelle groet zat er helaas niet in!! Voor ’s avonds had ik kaartje geregeld voor de “Havana Dance Show” hier in het Crystal Theatre. Super mooie Cuban show met live music!! Nog een gebruikelijk drankje gedaan in Paddock en toen weer op huus op an!!
Woensdag moest er weeeer gewerkt worden dus konden mama en Marthe lekker op het strand liggen!! Niet veel gedaan verder, we hadden willen BBQen maar toch maar weer een avondje als vanouds van mama gegeten (Je moet er gebruik van maken zolang ze er nog zijn ) Marthe zou nog mee naar Paddock (Dutch Studentnight) maar die had zo’n zware dag op het strand achter de rug dat ze het niet meer aankon Het was Rob’s laatste avond op het eiland dus dat moest nog even ‘gevierd’ worden bij Paddock.

Donderdag niet al te enthousiast opgestaan, mama opgehaald want die moest en zou naar de begraafplaats in Oranjestad en toen weer an die Arbeit!! Het was de bedoeling om ’s avonds te gaan BBQen, maar de BBQ stond bij Jessica en Marcel en die waren er niet, slecht nieuws!!! Mama en Marthe hadden al boodschappen gedaan voor de BBQ dus die waren erg teleurgesteld, vandaar dat ik met Andreas na werktijd nog het hele eiland afgestroopt heb op zoek naar een wegwerpBBQ (nog bedankt voor alle moeite Andy!! ), nergens kunnen vinden en toen maar een normale BBQ gekocht. Eindelijk bij Amsterdam Manor aangekomen, stond mama het vlees al in de pan de bakken… neeeeee!! Nouja toch besloten om alles in bakjes te doen en de rest klaar te maken op het strand. Dus na veel moeite, toch nog lekker geBBQed op het strand.

En nu is het alweer Vrijdag, dag van vertrek voor de mama en Madde... we hebben voor vanmiddag nog een JeepSafari over het eiland geboekt (Aruba meets Africa..) langs Jamanota (hoogste punt v/h eiland) Natural Bridge, de Gold Mill Ruins, Arikok National Park, de Rock formations en de natural pool. Vanavond uit eten bij Amsterda Manor en dan kan ik ze vanavond helaas weer uitzwaaien..

MamaMajoor en PretMajoor, ik vond het gezellig en ik ga jullie missen!!

Veel liefs van de KletsMajoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Noord

Stage op Aruba

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2009

Het zit er op!!

17 Juni 2009

De laatste loodjes..

14 Mei 2009

Beter laat dan nooit?!

08 Mei 2009

De tijd vliegt!

16 April 2009

Bon bini na Albert Heijn!
Hannah

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 676
Totaal aantal bezoekers 95333

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 11 April 2013

Rondreis 2013!

26 Augustus 2008 - 30 Juni 2009

Stage op Aruba

20 Juli 2007 - 30 December 2007

Studeren in Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Barcelona

Landen bezocht: