Het zit er op!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Hannah - WaarBenJij.nu Het zit er op!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Hannah - WaarBenJij.nu

Het zit er op!!

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

10 Juli 2009 | Nederland, Groningen

Jaaaa het is weer tijd voor het laatste, afsluitende verhaaltje op deze site.. het avontuur is afgelopen, ik ben weer thuus!!

Mijn laatste weekje op Aruba was nog erg hectisch, ik moest mijn scriptie afronden, mijn bevindingen presenteren voor het bedrijf, een eindbeoordelingsgesprek hebben met mn stagebegeleidster en supervisor, en er moest natuurlijk afscheid genomen worden van Aruba en alle leuke mensen die ik hier heb leren kennen!

In mijn vorige bericht vertelde ik dat ik nog 2 weken op Aruba zou blijven. Hiervan moest ik nog 1 week werken en had ik nog 1 week 'vakantie'. Mijn laatste werkweek stond vooral in het teken van het afronden van projectjes en het afscheid nemen van alle collega's bij het Renaissance. Mijn laatste vrijdag stond in het teken van lekker eten (het personeel van de keuken had als verrassing zelfgemaakte bitterballen en sushi gemaakt), lieve woorden en cadeautjes. In een jaar leer je toch heel veel mensen kennen en iedereen kwam nog even afscheid nemen, emailadressen uitwisselen en sommigen hadden zelfs afscheidscadeautjes gekocht, heel erg leuk!!

Dat weekend hadden we een afscheidspoolparty van een Aruba-maatje die een paar dagen later weg zou gaan, erg gezellig!!

Maandag had ik mijn beoordelingsgesprek, en met een goede beoordeling van het stagebedrijf over mijn prestaties kon ik mijn vakantie goed beginnen. Helaas had mijn stagebegeleidster nog wat feedback op mijn scriptie, dus moest ik de rest van de week nog ff bikkelen om alles op tijd klaar te krijgen. Naast het aanpassen, uitprinten, inbinden en inleveren van mijn scriptie en voorbereiden van mijn eindpresentatie ben ik nog naar het strand geweest, Woensdag het laatste avondje Paddock gehad, Donderdag nog heerlijk naar het waterpark geweest en toen was het laatste weekend aangebroken..

Zaterdag had ik nog mijn eindpresentatie op stage, waar gelukkig erg enthousiast op gereageerd werd. Dit moest natuurlijk gevierd worden door een laatste avondje chino latino, waar een Heineken Comeback Party georganiseerd was. Zondag weer vroeg op want alle koffers moesten nog ingepakt worden, de kamer moest nog gecontroleerd worden door de verhuurder en ik moest nog naar een meeting met mijn stagesupervisor voor mijn scriptie beoordeling. Gelukkig was hij tevreden over mijn scriptie en heeft deze dan ook goedgekeurd. Dit betekende dat ik alleen nog goedkeuring moest hebben van mijn stagebegeleidster en de 2e beoordeler op school om af te studeren! 's Avonds nog uit eten geweest en toen zouden we een laatste drankje drinken aan de bar bij Perlé 'd Or. Dit liep natuurlijk ontzettend uit omdat iedereen nog afscheid wou nemen, en uiteindelijk zaten er nog maar twee uurtjes slaap in voordat we naar het vliegveld moesten om 5 uur 's ochtends...

Na een lange, lange vlucht via Miami en Parijs kan ik gelukkig meedelen dat ik veilig terug ben in Nederland! Ik had gezegd dat ik niemand anders op Schiphol hoefde te zien dan mn ouders en zusje, maar als verrassing stonden Pieter, Lorinde, Annemieke en Geraldine (en Jack Sparrow in de vorm van een ballon + JS Rum ;)) er toch, en dat was toch ook echt wel even heel gezellig. Ik keek inmiddels scheel van vermoeidheid, want nadat ik geen oog dichtgedaan had in het vliegtuig was ik dus al bijna 3 dagen en nachten wakker. Gelukkig begreep iedereen dit en na een kopje koffie zijn we met zn 4tjes (en mijn Captain Jack Sparrow Ballon) terug naar Groningen gegaan.

Ik vind het heerlijk om weer in Nederland te zijn en iedereen weer te zien!! De afgelopen 1,5 week stond vooral in het teken van bezoekjes aan Amsterdam, Den Haag, Sassenheim, Zwolle, Drachten en Leeuwarden en natuurlijk Groningen, om iedereen weer even te zien!!
De komende weken staan nog steeds volgepland met dates en bezoekjes van en aan vrienden en familie.. heerlijk!!

En als feestelijke afsluiting van dit avontuur kan ik meedelen dat mijn scriptie goedgekeurd is door school, en ik op 26 Augustus afstudeer voor mijn Bachelor in International Hospitality Management!!

Iedereen bedankt voor alle steun, meeleven, kaartjes, berichtjes en smsjes dit afgelopen jaar!!

Veel liefs en een hele dikke kus vanuit het regenachtige Groningen!!


>>Voor het originele reisverslag MET reacties ga naar www.hannaharuba.waarbenjij.nu<<

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Stage op Aruba

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2009

Het zit er op!!

17 Juni 2009

De laatste loodjes..

14 Mei 2009

Beter laat dan nooit?!

08 Mei 2009

De tijd vliegt!

16 April 2009

Bon bini na Albert Heijn!
Hannah

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 752
Totaal aantal bezoekers 95172

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 11 April 2013

Rondreis 2013!

26 Augustus 2008 - 30 Juni 2009

Stage op Aruba

20 Juli 2007 - 30 December 2007

Studeren in Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Barcelona

Landen bezocht: