Semana numero uno - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Hannah - WaarBenJij.nu Semana numero uno - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Hannah - WaarBenJij.nu

Semana numero uno

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

11 September 2009 | Spanje, Barcelona

Lieve mensen!!

Hier een berichtje uit het zonnige Barcelona!! Ik zit hier nu ruim een week en vind het heeeerlijk!!

Barcelona is echt een superstad met alles wat je maar kunt wensen.. een wereldstad, bergen, strand, alles binnen bereik!! Super!!

Het is de bedoeling hier werk te zoeken en hier voor onbepaalde tijd te blijven wonen.. helaas schijnt werk vinden hier momenteel ontzettend moeilijk te zijn.. gelukkig heb ik nog niet al te hard gezocht dus ik heb nog hoop!! Verder heb ik waarschijnlijk in Oktober diploma uitreiking waar ik bij wil zijn.. afhankelijk van het succes met werk zoeken kom ik dan voor een paar dagen of gewoon helemaal weer terug naar NL..

Deze week begon vrij slecht met 2 gecancelde kamers maar hebben nu een prachtige grote kamer met balkon aan de rand van het centrum!!

Hier was het de afgelopen week lekker toerist spelen @ Ramblas, Sagrada Familia, Parc Guelle, Barceloneta, Parc Ciutadella, Mare Magnum, Plaza Reial, het Forum etc.

Verder ben ik na veeeeeel gedoe en omwegen in het bezit van een N.I.E nummer, een soort persoonsnummer wat ik nodig heb om hier überhaupt te mogen werken!!

Gisteren met Iris (medestundente uit Leeuwarden die hier stage loopt) voetbal gekeken in een Nederlandse bar, gezellig!!

Gisteren heb ik ook voor het eerst met Andreas meegefietst als tourguide, hij kan part time aan de slag voor Baja Bikes, een bedrijf dat fiets tours organiseert in Barca. Ze hebben mij gevraagd om ook als tourguide te gaan werken, gewoon voor af en toe een paar uurtjes bijklussen, klinkt wel goed!! echt leuk om mee te fietsen, veel nieuwe dingen van de stad geleerd!! Vandaag om 4 uur hebben we weer een tour, nog 1 keer meefietsen en dan waarschijnlijk zelf!!

Verder is het hier vandaag een feestdag, maar daar is tot nu toe nog niet veel van te merken, dus vandaar even dit stukje tekst!!

Veel liefs!!

P.S. ik heb op deze waarbenjij.nu mijn reizen samengevoegd, zodat ik niet steeds een nieuwe hoef te maken!! :D klik dus voor eerdere verhalen over Zuid Afrika of Aruba op de linkjes aan de linkerkant ergens onder de profile informatie!!

Besos!!

  • 11 September 2009 - 12:00

    Johan :$:

    Hannah! Met buitengewoon veel gemak claim ik de eerste reactie!
    Ben altijd blij om te horen dat je het leuk hebt daar. :)

    Moge alles zo gaan als jij het wil. En als ik ooit nog vakantie heb dan wil ik het wel eens het komen checken daar. ;-)

  • 11 September 2009 - 17:28

    Miek:

    Lieverd het verbaast me niks dat je het naar je zin hebt haha.. Maar toch goed om te horen! Geniet er maar van. Hoop tot in oktober.
    Kus Miek
    p.s. mn bank mist je ;)

  • 12 September 2009 - 21:31

    El Kapitein:

    Popje!!!

    Nog maar een paar dagjes en dan doen we weer een drankje ergens of de wereld.... Alsof we nooit weg zijn geweest... En dan wil ik de ongecensureerde verhalen :P

    Tot snel!!
    Xje

  • 14 September 2009 - 13:05

    Ramon:

    Werk vinden is voor jou niet zo moeilijk, wie wil jou nou niet? ;)

    Barcelona... mss moet ik daar volgende zomer eens heen...

    kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Recente Reisverslagen:

23 September 2009

Hola Guapas!!

11 September 2009

Semana numero uno
Hannah

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 513
Totaal aantal bezoekers 95333

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 11 April 2013

Rondreis 2013!

26 Augustus 2008 - 30 Juni 2009

Stage op Aruba

20 Juli 2007 - 30 December 2007

Studeren in Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Barcelona

Landen bezocht: