Khao Laem Lake en Koh Phangan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Hannah - WaarBenJij.nu Khao Laem Lake en Koh Phangan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Hannah - WaarBenJij.nu

Khao Laem Lake en Koh Phangan

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

29 Januari 2013 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Lieve allemaal!

Het is alweer even geleden dat ik iets geschreven heb maar ben jullie niet vergeten!! Sinds mijn vorige berichtje vanaf Koh Chang heb ik alweer vanalles meegemaakt! Tot mijn spijt moest ik alweer afscheid nemen van mijn Duitse reis maatje Sandra, maar met de afspraak dat we elkaar op Koh Phagnan weer zouden ontmoeten :) Ik ben vanaf Koh Chang met de bus teruggereisd naar Bangkok, hier heb ik weer een nacht geslapen in hetzelfde hostel als de vorige keer. Sochtends vroeg ben ik weer in de bus gestapt, dit keer om wat meer richting het noorden te reizen, naar Khao Laem Lake. Dit is een gigantisch meer waarop ik accomodatie had geboekt. Hier ook weer veel mensen ontmoet, veel Denen maar ook 2 meisjes uit Nederland en 2 jongens uit Zweden. Dat was wel fijn want we zouden met zijn allen 5 dagen in het lakehouse overnachten. Vanaf het lakehouse kon je veel plaatsen bezoeken en er was van alles te doen! Zo heb ik een hike tocht door de jungle gedaan. De tocht ging langs 4 watervallen en van de laatste mochten we afspringen en zwemmen! Verder heb ik een tochtje gemaakt op een olifant wat ik altijd al heel graag had willen doen, ze zijn echt ontzettend groot en zulke leuke dieren!! Ook zijn we wezen raften en hebben we een tempel bezocht. Daarnaast heb ik ook nog een uitstapje gemaakt naar (niet schrikken! ;)) het ziekenhuis. Dat klinkt wat dramatischer dan dat het was, ik moest al 4 dagen steeds hoesten waarschijnlijk door de airco, en daardoor had ik last van mijn keel en longen. Dus had ik gevraagd of ik ergens medicijnen kon halen.. Nou gelijk met gids en al naar het ziekenhuis! Daar word je gewogen en gemeten en je temperatuur wordt opgenomen, bloeddruk gemeten en zelfs mijn bloed is getest haha.. Nou goed hele heisa en ik wilde eigenlijk gewoon wat hoestdrank hebben.. maar heb pilletjes en poedertjes gekregen en toen mocht ik weer gaan! Na Khao Laem Lake ben ik naar Koh Phagnan gereisd met de nachttrein. Ook een hele belevenis in een schommelende trein op het smalste bedje ooit tussen de snurkende Thai :) Op Koh Phangan heb ik Sandra weer ontmoet en hebben we samen en hutje op t strand geboekt. We kwamen de 26e aan en dit was ook gelijk de avond van de full moon party. Dit wilden we absoluut niet missen dus gelijk een neon outfit gescoord en een ontzettend toffe avond gehad met 30000 andere feestgangers op het strand onder de volle maan. Overal verschillende djs en blacklight! De volgende dag heeeerlijk op het strand gelegen en weinig meer gedaan, ook wel even lekker!! Dit berichtje typ ik vanaf een strand tentje op Koh Phangan, morgen vertrek ik weer naar Bangkok om vanaf daar verder te reizen naar Bali waar ik Pieter zal opzoeken! Voor nu een hele dikke kus!!

  • 29 Januari 2013 - 14:43

    Froukje:

    Dag lieve Hannah,

    Zit jij daar lekker in een strandtentje, terwijl het hier buiten grijs en miezerig is en ik net de vloer gedweild heb! En nu wacht op de thuiskomst, uit school, van Lieke en Charlotte.
    Wel gezellig om dan even een bakje koffie te drinken bij jou gezellige verhaal.
    Meid wat onderneem je veel. Leuk hoor.
    Helpen de poedertjes en tabletten?????
    We denken hier aan je en blijf genieten!
    liefs Froukje

  • 30 Januari 2013 - 13:07

    Pieter:

    Just a few more days!!!

  • 01 Februari 2013 - 21:32

    Ina:


    Wereldreizigster!!
    wat vertel je weer veel in een klein stukje tekst. Het lijkt me prachtig wat je daar allemaal ziet en beleefd; de tochten in de natuur: jungle, watervallen, meer, strand.
    Ik weet dat je inmiddels al op Bali zit (dat is bij mij de volgende bladzijde in de atlas!) en dat Pieter en jij elkaar al gevonden hebben. Ik vind het heel leuk dat je nu een tijdje samen met Pieter optrekt.

    Hier volgt het leven van alledag z'n gestage gang. De hele week gewerkt, morgen naar oma, je kent het wel.
    Ik heb inmiddels al je plastic tassen gedoneerd aan de tassenbol in de bibliotheek, ik zag dat er al snel gebruik van werd gemaakt. Je sneeuwschuiver heb ik ook in gebruik genomen.
    Tja. niet echt wereldnieuws hè.
    Ik hoop dat je het goed hebt met Pieter en dat Bali je ook veel moois te bieden heeft.
    Veel lieve groeten voor jou en ook voor Pieter!
    En nogmaals: zon op je wegen....

  • 03 Februari 2013 - 16:12

    Henny:

    Lieve Hannah,

    Het zier er daar fantastisch uit en zo te lezen vergaat het je goed daar en weet je je weg wel te vinden.
    Leuk dat je steeds nieuwe of al bekende mensen ontmoet en daar weer mee verder kunt trekken.
    Ik hoop dat je pilletjes en poedertjes helpen. Ik wens je alle goeds en veel reisplezier.
    Groetjes Henny

  • 05 Februari 2013 - 18:29

    Bali Of Ik?:

    He lief nichtje,
    Het water loopt me in de mond......Nice buckets!
    Goat goan doar en check de satehtjes in Jakarta: picobello spul.
    Bai Bai.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Pha-Ngan

Rondreis 2013!

Rondreis 2013!

Recente Reisverslagen:

09 April 2013

Sydney!!

01 April 2013

Fiji times!

19 Maart 2013

Gotta love New Zealand!!

07 Maart 2013

Update update update!! Bangkok - Nieuw Zeeland!!

20 Februari 2013

Paragliding en foto's!!
Hannah

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 641
Totaal aantal bezoekers 95187

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 11 April 2013

Rondreis 2013!

26 Augustus 2008 - 30 Juni 2009

Stage op Aruba

20 Juli 2007 - 30 December 2007

Studeren in Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Barcelona

Landen bezocht: