Paragliding en foto's!! - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Hannah - WaarBenJij.nu Paragliding en foto's!! - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Hannah - WaarBenJij.nu

Paragliding en foto's!!

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

20 Februari 2013 | Indonesië, Seminyak

Zoals een paar dagen geleden beloofd hier nog wat foto's! Ik ben inmiddels weer veilig op Bali, in Seminyak om precies te zijn! Op ons laatste dag op Java zijn we gaan paragliden! Super vet maar ook best spannend, je tent namelijk gewoon van n 300 meter hoge klif af en dan hoop je maar dat je blijft zweven! Nou dat gebeurde gelukkig en het uitzicht was geweldig! Na een relatief zachte landing en een heerlijke lunch in n lokaal vegetarisch restaurantje was het tijd om weer richting vliegveld te vertrekken!

• 21 Februari 2013 - 23:33

Henny Marsman:

Lieve Hannah,
    Al een paar dagen probeer ik je foto's te bekijken en een berichtje te sturen en vanavond lukt het dan eindelijk; het lijkt erop dat internet in Indonesie beter en sneller werkt dan hier op Schiermonnikoog!
    Leuk is het om te zien(mooie foto's) en te lezen dat je zoveel spannende dingen onderneemt, dagelijks bezoek ik je site in de hoop weer nieuwe avonturen te lezen.
    Dag lief nichtje, geniet van alles!
    Liefs, Henny

• 24 Februari 2013 - 15:10

GEKE:

Lieve Hannah, Zo te lezen en te zien heb je een fantastische tijd en geniet je volop! En lekker warm; hier ligt opnieuw sneeuw en is het koud. Leuk om je berichten te volgen. Liefs, Geke

• 02 Maart 2013 - 00:46

Henny:

Lieve Hannah, alles goed?? Ik ben zó benieuwd waar je bent, laat van je horen!! Ik ben nieuwsgierig!
    Liefs, Henny

• 02 Maart 2013 - 14:25

Ina:

avonturierster....
    wat een prachtige foto's! en lekker veel!
    Terwijl jij heerlijk ligt te slapen (hoop ik) schrijf ik even een berichtje. Nu je aan de andere kant van de wereld zit, delen we niet veel "wakkere" uren. Jij bent inmiddels in Nieuw Zeeland en je bent al begonnen met je "Grand Kiwi Southbound". Het lijkt me allemaal heel avontuurlijk!
    Je bent echt in de goede tijd op reis, het blijft hier alsmaar zo koud, brrrr... Februari was kouder dan gemiddeld en dan hebben we het nog niet over de gevoelstemperatuur.
    Wel hebben de sneeuwklokjes in de tuin zich bovengronds gewaagd.

Hier gaat alles z'n gangetje; dinsdag wordt een feestelijke dag want dan is de officiële diploma-uitreiking van Marthe. Dat betekent voor mij een uitstapje naar Amersfoort.

dag lieverd alle goeds!

• 02 Maart 2013 - 16:43

Henny:

Lieve Ina, dank je voor de berichtgeving, eindelijk weten we nu waar je dochter zich bevindt.

Marthe, Roos en Ina, ik wens jullie voor dinsdag een mooie dag toe!
    Doeg Hannah, geniet van alles en liefs voor allen!