Aruba here I come! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Hannah - WaarBenJij.nu Aruba here I come! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Hannah - WaarBenJij.nu

Aruba here I come!

Door: Hannaaaah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

21 Juli 2008 | Nederland, Leeuwarden

Een jaar naar Aruba

Lieve mensen!!

Een jaar geleden vertrok ik voor een half jaar naar Zuid Afrika. Vanuit daar heb ik jullie via www.hannahinzuidafrika.waarbenjij.nu op de hoogte gehouden over mijn avonturen in dit geweldig indrukwekkende land.

Nu ik een half jaar terug ben in Nederland moet ik toch eerlijk bekennen dat de kriebels om weer te vertrekken terug zijn.. dit keer heb ik besloten om voor een jaar stage richting Aruba te vertrekken..

Op Aruba zal ik per 1 September gaan stagelopen bij het Renaissance Aruba Resort & Casino. Voor geinteresseerden:

Ik heb er erg veel zin in en zal proberen jullie op de hoogte te houden van alles wat ik in dit jaar mee ga maken! Omdat deze website mij goed is bevallen de vorige keer zullen jullie mijn nieuwe avonturen kunnen volgen op www.hannaharuba.waarbenjij.nu

Ik hoop dat jullie mijn site weer met net zoveel enthousiasme zullen volgen als de vorige keer!