Na regen.. - Reisverslag uit Noord, Aruba van Hannah - WaarBenJij.nu Na regen.. - Reisverslag uit Noord, Aruba van Hannah - WaarBenJij.nu

Na regen..

Door: Hannaaaah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

16 September 2008 | Aruba, Noord

Lieve allemaal!!

Hier is het nog steeds helemaal super!! Het heeft gelukkig maar 1 dag geregend en ik kan meedelen dat het de rest van de tijd gewoon rond de 35 graden is!!

Vandaag ben ik dan toch echt begonnen met de officiële stage! Zoals het er nu uit ziet lijkt het me allemaal helemaal prima! Ik heb een aantal kleine projecten waar ik aan moet werken en zal uiteindelijk 1 groot project moeten uitwerken en daar mijn dissertation over schrijven.

Afgelopen weekend was helemaal top! Vrijdag heel kort stage gelopen omdat er niemand aanwezig was op de afdeling waar we orientatie zouden lopen, vervolgens lekker geshopt in Oranjestad, happy hour meegepikt op het strand en ’s avonds wezen stappen in Señor Frogs, een superleuke tent hier!! Zaterdag wezen snorkelen en Zondag hadden we gelijk een personeelsfeest van het Renaissance.. dit feest werd gegeven op Palm Island, het eiland naar Renaissance Island. Eten en drinken was gratis en er was een waterpark waar ik heeerlijk gespeeld heb! Verder waren er snorkel area’s dus er moest ook gesnorkeld worden! Nou echt suuupermooie vissen gezien!! Sommige wel iets te groot en te dicht bij naar mijn mening maar toch echt super, ze hadden allerlei kleuren en vormen en ik heb zelfs een zeeslang gezien

Nouuu verder zijn we vorig weekend op wildlife tour geweest!! Maar in vergelijking met Afrika viel dat natuurlijk een beetje tegen.. wel hele mooie kusten, verder veel rotsen, leguanen en bijzondere vogels (Gareth zou zich hier qua vogels prima vermaken..) Bij de natural bridge geweest en haaien gezocht (en niet gevonden helaas..)

Verder kreeg ik afgelopen week goed nieuws, ik ben HIV en TBC vrij!! Toch altijd fijn om ff zwart op wit te hebben nog meer goed nieuws is dat apie Pieter een reisje naar Aruba geboekt heeft en ik hem 1 December hier op het vliegveld op kan halen!!

Het is hier nu student night en het word steeds drukker rondom het zwembad dus ik zal weer even mijn laptop opbergen!!

Heeeel veel liefs vanaf one happy island!

P.S: Lorin heb vandaag je kaartje ontvangen!! Superlief, helemaal top!! Danki!!