Snelle update! - Reisverslag uit Noord, Aruba van Hannah - WaarBenJij.nu Snelle update! - Reisverslag uit Noord, Aruba van Hannah - WaarBenJij.nu

Snelle update!

Door: Hannaaaah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

10 Oktober 2008 | Aruba, Noord

Lieve allemaal!

Hier even een snelle update vanaf one happy island!!

De afgelopen weken hebben voornamelijk in het teken gestaan van mijn stage! Dat verloop tot nu toe allemaal prima, ben met allerlei projectjes bezig en hoop binnenkort te beginnen aan mijn main project; het openen en supervisen van een nieuwe F&B outlet van de Renaissance.. heel tof! Helaas moet ik dan waarschijnlijk wel nog meer werken dan ik nu al moet maar we gaan het zien!

In de weekenden zijn hier grote feesten dus daar vermaak ik me ook prima mee! Vorig weekend de hele zondag bij een TE relaxed zwembad gelegen, bar in het water, fresh water lagoon, watervalletjes, zwarte zwanen en papagaaien en chille bubbelbaden erbij!!

Verder zijn we ook nog naar het Natural Park geweest maar dat was niet zo'n succes met eigen auto dus daar waren we vrij snel weer weg!

Vorige week (of iets langer geleden wie zal het zeggen..) ben ik naar de schietbaan geweest! Heb geschoten met een handgun, heel tof! Ik mocht gelijk schieten omdat ik natuurlijk al had verteld dat ik al eens met een rifle en een shotgun had geschoten haha.. gelukkig ging het ook vrij goed!

Verder lekker veel uit eten en genieten van het goede leven! Vanavond (WEER) Bacardinight dus ik vermaak me prima!!

Heel veel liefs en de volgende keer weer een wat langer berichtje!

ps: houookvanjou!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Noord

Stage op Aruba

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2009

Het zit er op!!

17 Juni 2009

De laatste loodjes..

14 Mei 2009

Beter laat dan nooit?!

08 Mei 2009

De tijd vliegt!

16 April 2009

Bon bini na Albert Heijn!
Hannah

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 95171

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 11 April 2013

Rondreis 2013!

26 Augustus 2008 - 30 Juni 2009

Stage op Aruba

20 Juli 2007 - 30 December 2007

Studeren in Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Barcelona

Landen bezocht: