Tripje naar de woestijn.. - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Hannah - WaarBenJij.nu Tripje naar de woestijn.. - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Hannah - WaarBenJij.nu

Tripje naar de woestijn..

Door: Hannaaaah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

23 Augustus 2007 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Trouwe bezoekers van deze site: Waarschijnlijk is dit het laatste berichtje voor de komende tijd. Maandag 27 augustus vertrekken we met 12 man voor 14 dagen om een reis te gaan maken van 5000 km door Zuid-Afrika in een klein busje van school.. Zo gaan we alle mooie natuur en wildlife plaatsen af. We slapen onder andere een dag op de campus in alicedale op een sheepfarm, in de kalahari woestijn en in witzand (strandplaats). Waarschijnlijk heb ik maar beperkt bereik dus als ik twee weken niets laat horen weet iedereen hoe het zit!

Ieder mag 1 tas mee voor twee week dus dat word nog wat..

Dit weekend gaan we eerst nog naar East London waar we slapen bij de ouders van 1 van de zuid afrikaanse studenten, ben benieuwd hoe dat is, gaan ze ook typisch afrikaans voor ons koken spannend

Gister besloot ik dat het tijd werd om weer wat aan sport te gaan doen dus had me ingeschreven voor een tae bo class.
Nou dat heb ik geweten! Zwaar! Pff haha nouja weet ik dat ook weer kan vandaag nog nauwelijks bewegen van de spierpijn (ok overdrijven is ook een vak ) maar ben wel van plan vaker te gaan (na de trip natuurlijk!)

Vandaag is Annemieke jarig dus voor de zoveelste keer.. uit eten! haha heel vervelend! Gelukkig heb ik gespaard voordat ik hierheen kwam! We hebben gereserveerd in een heel sjiek (??) restaurant, we worden zelfs met een mooie auto opgehaald en weer terug gebracht naar de campus wiehoeee!

Lieve mensen, blijf berichtjes plaatsen want ze worden erg gewardeerd hier aan de andere kant van de wereld

Veel liefs,,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Alfred

Studeren in Zuid Afrika

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2008

En dat was het dan weer..

15 December 2007

Fijne kerstdagen!

09 December 2007

Module assignments en feestjes

23 November 2007

Terug uit Kwazulu - Natal

13 November 2007

Tsitsikama
Hannah

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 95394

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 11 April 2013

Rondreis 2013!

26 Augustus 2008 - 30 Juni 2009

Stage op Aruba

20 Juli 2007 - 30 December 2007

Studeren in Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Barcelona

Landen bezocht: