Laatste week van het eerste module! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Hannah - WaarBenJij.nu Laatste week van het eerste module! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Hannah - WaarBenJij.nu

Laatste week van het eerste module!

Door: Hannaaaah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

25 September 2007 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Lieve allemaal!

Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen!! Jullie zullen het niet geloven maar ik ben deze afgelopen week daadwerkelijk druk bezig geweest met school! Helaas.. dus ook niet heel veel beleefd de afgelopen dagen.. Maar toch tijd voor een kleine update tussen al het harde werken door!

Allereerst: er staan nieuwe foto’s bij het vorige bericht!! Dus nog wat nagekomen fotos van de trip. Ze zijn er tussen geplakt dus voor de geïnteresseerden: even zoeken! het zijn er een stuk of 15 dus wel de moeite waard!

2 week geleden hebben we als opdracht voor school een treasure hunt georganiseerd. Erg gezellig en achteraf hadden we een feestje in het Umtunzi Bush Restaurant. Een open lucht restaurant midden in de bush!! Super gezellig!!

In het weekend dat op deze week volgde waren er boat races in Port Alfred, een hele happening want alle universiteiten uit de omgeving kwamen hierheen om een heel weekend lang hun teams aan te moedigen en natuurlijk om te feesten! Voor deze gelegenheid was de achterdeur van de stamkroeg ‘de snorting grunter’ opengegooid en daar bleek een enorme tuin met nog eens twee barren te zijn. Was super! 1 groot feest het hele weekend, en dan hoor je mij niet klagen!

Verder hebben we vorige week ook als school opdracht de light house een bezoekje gebracht om daar vervolgens een verslag over te schrijven. Was wel erg mooi! We hebben ook nog een tochtje over de Kowie river gemaakt onder het mom van een workshop bij het Adventure centre, ook niet heel vervelend!

Ohjaaa en de schoolfotograaf is langsgeweest!! (lekker op tijd aan het eind van het schooljaar )

Zoals ik al gezegd had ben ik de afgelopen week vooral in de bieb te vinden geweest Maar het weekend toch nog even tijd gevonden om een tripje te maken naar PE met Lorinde, Jorn, Camiel en Hans. Super gezellig, lekker uit eten geweest, wezen stappen en geshopt. Super!

Zondag niet te laat weer terug naar Port Alfred aangezien vandaag ons module opdracht en twee verslagen ingeleverd moesten worden.. maar het is gelukt! Morgen een presentatie en dan vrijdag de eindtoets en dan is het vakantie woehoeeee!! Dan komt Roy hier een weekje en gaan we naar Kaapstad. Echt zin in, lekker even weg!

Gister was Jasper jarig dus nog even gezellig met een groepje uit eten geweest want het kan natuurlijk niet alleen maar hard werken zijn

Lieve mensen, ik geniet nog steeds ontzettend van al jullie berichtjes dus keep up the good work!

Veel liefs en tot de volgende keer!