Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hannah - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hannah - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

15 Januari 2013 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal!!

Hier een kort berichtje vanuit warm Bangkok!! Ik ben veilig aangekomen en zit hier in een prima hostel!! Ik ben gisteren met een clubje mensen die ik hier heb ontmoet op stap geweest bij Khao San Road, DE backpackerstraat van Bangkok, hier is ook een deel van de film the Hangover 2 opgenomen, complete chaos!! Verder mn eerste ritje in n tuktuk gemaakt, met z'n 5en in zo'n miniwagentje scheuren met dat ding! Ze rijden hier alsof ze een doodswens hebben en van verkeersregels hebben ze volgens mij nog nooit gehoord!! Maar het was wel supertof om mee te maken en ik ben er helemaal heelhuids uit gekomen!! Vandaag ben ik bij de tempel geweest en vanavond gaan we naar de skybar, hier heb je zicht over heel Bangkok en ook hier is een deel van de Hangover 2 gefilmd :-) Zoals het nu lijkt blijf ik tot morgen in Bangkok, het is hier wel tof maar Bangkok is vooral warm, druk en smerig :-) Ik ga zometeen een proberen een ticket naar Chiang Mai te boeken voor de komende dagen!

Zo zijn jullie een beetje op de hoogte! Heel veel liefs!!

  • 15 Januari 2013 - 09:18

    Annemieke:

    Lieverd dit klinkt als een heel goed begin!
    3 dagen geleden zaten we ons nog te warmen aan een kop thee en Groningen
    en nu verkoel jij jezelf met een cocktail in Bangkok!
    Proost! Dikke kus uit besneeuwd Amsterdam

  • 16 Januari 2013 - 23:59

    Henny Marsman:

    Lieve Hannah,
    Wat heerlijk herkenbaar allemaal, de tuktuk...... met Gerrit en Liesbeth hebben we ook deze ritjes beleefd, gillen en lachen. En wat een kabaal; elke taxi en tuktuk toetert onophoudelijk.
    Veel plezier in Chiang Mai en ik ben weer heel benieuwd naar je volgende verhaal!
    Liefs vanuit een "bbbbrrrrr" koud, winters, maar ook mooi Stad Delden.

  • 17 Januari 2013 - 12:04

    Geke En Rosa:

    Lieve Hannah.
    Leuk om je eerste berichtje te lezen .
    Wat een heerlijk weertje daar, hier wit en koud.
    Wij hopen dat je Chiang Mai leuk vind, we hebben
    er veel mooie verhalen over gehoord.
    We blijven je volgen.

    Liefs Geke en Rosa

  • 17 Januari 2013 - 21:05

    Ina:

    lieverd........wat weer een enthousiaste berichtgeving!! Mooi hoor. Hoe meer berichten hoe liever wat mij betreft maar ja jij hebt natuurlijk wel wat anders te doen.
    De Wereld Bosatlas ligt hier open op tafel (ouderwets hè :-)) en zo volg ik je op je reis.

    Morgenvroeg ga ik naar Amersfoort. Marthe rondt dan haar studie af met een presentatie. Een bijzonder en heugelijk moment.

    lieve groeten

  • 19 Januari 2013 - 18:22

    Je Neef Uit Hengelo:

    Sawadee-Khap!
    Hoorde van mijn mams dat je in BKK bent geland en kreeg van jouw mams deze site, leuk zeg.Geniet van alle goede dingen en breng zo'n TukTuk mee naar huis. Khap Kun Khap.
    Zon op jouw wegen nichtje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Rondreis 2013!

Rondreis 2013!

Recente Reisverslagen:

09 April 2013

Sydney!!

01 April 2013

Fiji times!

19 Maart 2013

Gotta love New Zealand!!

07 Maart 2013

Update update update!! Bangkok - Nieuw Zeeland!!

20 Februari 2013

Paragliding en foto's!!
Hannah

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 1140
Totaal aantal bezoekers 95408

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 11 April 2013

Rondreis 2013!

26 Augustus 2008 - 30 Juni 2009

Stage op Aruba

20 Juli 2007 - 30 December 2007

Studeren in Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Barcelona

Landen bezocht: