Koh Chang - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Hannah - WaarBenJij.nu Koh Chang - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Hannah - WaarBenJij.nu

Koh Chang

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

19 Januari 2013 | Thailand, Ko Chang

Lieve allemaal!

Hier een berichtje vanuit het paradijsje Koh Chang!! Ik heb het hier ontzettend naar mijn zin!! In mijn vorig bericht schreef ik dat ik naar Chiang Mai wilde, maar er waren geen plaatsen meer in beschikbaar in de nachttrein voor deze week en ik wilde weg uit Bangkok dus heb ik besloten de bus te pakken naar Trat. Dit was best wel spannend want ik had al een hele groep mensen leren kennen in Bangkok maar zij wilden allemaal daar blijven dus heb ik in mijn eentje besloten weg te gaan. Ik moest de bus hebben op Ekkamai station en daar aangekomen was het te hopen dat ze mij naar de juiste bus zouden sturen. Na 5 uur in de bus ben ik veilig aangekomen in Trat, ik had hier een hotelkamer voor mezelf met airco dus dat was en hele verademing na een kamer met 8 mensen en alleen een rammelende ventilator ter verkoeling!! De volgende ochtend heb ik vroeg de taxi genomen naar Laem Ngop, dit is waar de boot naar Koh Chang vertrekt. Op de boot heb ik Sandra ontmoet, een Duits meisje die ook in haar eentje aan het backpacken is. Zij besloot met mij mee te reizen naar Lonely Beach, waar ik een huisje had geboekt in Jungle Garden. Zij vond uiteindelijk een hostel aan de andere kant van de straat. Met Sandra heb de ik de afgelopen dagen opgetrokken, super gezellig! Koh Chang is echt heel erg mooi, hele mooie stranden met leuke strandbarretjes en vriendelijke mensen. Heerlijk gezwommen, gegeten en gerelaxed. Ik heb hier ook een super mooi huisje, wordt weer wennen als ik terug ga naar de hostels.. Heb al wel als een echte backpacker mn shirtjes gewassen onder de douche ;) Vandaag zijn we op een boottocht geweest langs 4 eilandjes rondom Koh Chang, hebben we gebarbecued en gesnorkeld, super veel mooie vissen gezien!! Hier bij de Jungle Garden schijnen ze de lekkerste cocktails van het eiland te hebben dus dat gaan we nu maar eens uitproberen! Voor nu een dikke kus vanuit het paradijs!! :)

  • 20 Januari 2013 - 21:25

    Ina:

    haa hannaaaah,

    na twee dagen amersfoort ben ik nu weer thuis; wat leuk om je eerste foto's te zien! Mooi hutje heb je daar..(het ging niet goed met de foto die je via de mail gestuurd hebt maar nu heb ik em dan toch gezien).
    Oma heeft me op het hart gedrukt om je de hartelijke groeten te doen. Bij deze.
    Verrassend dat je i.p.v. richting Chiang Mai te reizen opduikt in Koh Chang, de vrijheid van de reiziger hè? Goed dat je je eigen beslissing genomen hebt, het maken van eigen keuzes lijkt me ook een aspect van het op reis zijn.

    Via facebook weet je al dat Marthe afgestudeerd is. ze kreeg van de beoordeelaars de kwalificatie "young professional". Mooi toch!
    Ik vond de afsluiting van Gerrit heel mooi en zeg het hem in aangepaste versie na:
    zon op je pad lieve meid!

  • 22 Januari 2013 - 19:37

    Een Jaloerse Neef:

    He Backpacker!
    Wij hier dik in de kou met winterbanden op weg naar een 11-stedentocht en jij daar op een zonovergoten eiland. Het leven is niet eerlijk....
    Heb veel Sanuk daar. X

  • 28 Januari 2013 - 23:06

    Henny:

    BREAKING NEWS FROM THE NETHERLANDS: vanaf 30 april hebben wij een koning en een koningin!!!
    Vanaf Schiermonnikoog veel liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Chang

Rondreis 2013!

Rondreis 2013!

Recente Reisverslagen:

09 April 2013

Sydney!!

01 April 2013

Fiji times!

19 Maart 2013

Gotta love New Zealand!!

07 Maart 2013

Update update update!! Bangkok - Nieuw Zeeland!!

20 Februari 2013

Paragliding en foto's!!
Hannah

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 1526
Totaal aantal bezoekers 95342

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 11 April 2013

Rondreis 2013!

26 Augustus 2008 - 30 Juni 2009

Stage op Aruba

20 Juli 2007 - 30 December 2007

Studeren in Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Barcelona

Landen bezocht: