De tijd vliegt! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Hannah - WaarBenJij.nu De tijd vliegt! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Hannah - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt!

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

08 Mei 2009 | Aruba, Oranjestad

Lieve allemaal!!

Hier weer een berichtje vanaf one happy island. Allereerst bedankt voor de leuke kaartjes voor mn verjaardag (Charlotte: bedankt voor het prachtige zonnetje!!) Ze waren allemaal wat aan de late kant, wat ik nu binnen heb is allemaal op 7 Mei (!!) binnengekomen..haha, het blijft afwachten met de post hier!!

Deze hele week druk geweest met stage, ik zal nu echt wat tempo achter mijn project moeten zetten, aangezien ik over 6 weekjes klaar ben met mn stage!! Heb hier helaas nog geen tijd voor gehad, dus hier moet nog even hard aan gewerkt worden. Mijn stagebedrijf is in elk geval wel heel tevreden over het werk dat ik lever en dat telt toch ook wel voor iets lijkt me!!

Verder hebben we hier weer een heerlijk weekend achter de rug!! Donderdag Koninginnedag en Vrijdag was het dag van de Arbeid. Je zou denken dat iedereen dan juist moet werken, maar zo werkt dat dus niet, en mij hoor je niet klagen, want ik was ook vrij!! Woensdagavond (Konininnenach) naar Paddock geweest, waar de hele kroeg rood, wit, blauw en vooral oranje versierd was. Daarna naar Next Door, waar het feestje tot in de vroege ochtenduren voortgezet kon worden! De volgende ochtend met weinig enthousiasme opgestaan, en gelijk toen ik mijn kamer uitstapte kreeg ik het Koninginnedagdrama te horen. In eerste instantie dacht ik nog dat het een misplaatste grap was, maar toen ik later met een net zo brakke Andreas en Joost de tv aanzette bleek het hier ook volop in het nieuws te zijn.. verschrikkelijk! Hier op Aruba was het ook goed te merken dat er iets ernstigs gebeurd was in Nederland, veel van de festiviteiten die hier op het programma stonden zijn afgelast.

In Paddock stond Fierljeppen op het programma, dus zijn we daar nog even wezen kijken. Hierna door naar Café Rembrandt, waar het om 5 uur Hollands borreluurtje was, en we onder het genot van een Amstel Bright op het terras gratis bitterballen kregen, en dat wouden we natuurlijk niet missen, je bent Nederlander of je bent het niet!! Hierna relaxed uit eten geweest, nog even wat gedronken bij Rembrandt en toen zat Koninginnedag 2009 er alweer op!!

Vrijdag aardig vroeg opgestaan om naar de open dag bij het Korps Mariniers te gaan. Dit was ontzettend leuk, er werden verschillende demonstraties gegeven, o.a. drugsopsporing door middel van drugshonden, een special forces anti-terreur demo, er waren allemaal kraampjes en barretjes en het was er ontzettend gezellig en druk! S’ Avonds zijn we nog gaan midgetgolfen op ‘the World’s Largest Adventure Golf’ baan. Nou lang was het wel, maar echt avontuurlijk niet.. elke baan was ongeveer hetzelfde, en omdat we met een groep van 8 man waren duurde het ook nog ONTZETTEND lang! Niet echt een succes, maar gelukkig was er ook nog de mogelijkheid tot Karaoke zingen!

Zaterdag moest ik helaas werken, maar ’s avonds stond er gelukkig alweer vanalles op het programma! Bij de Renaissance Marketplace was een Food Festival georganiseerd, alle restaurantjes en barretjes gaven kortingen en er waren verschillende bands, zodat je vanaf de terrasjes altijd vermaak had. Heerlijk gegeten bij het Pannenkoekhuis, terrasje, live muziek, lekker eten, wat wil je nog meer?! Nou ben ik natuurlijk verwend met een papa die vroeger kapitein van het Pannenkoekschip was, dus de pannenkoek hier kon dit niet overtreffen haha!!
Hierna zijn we met een hele groep richting Arashi Beach vertrokken, waar Club Arashi goed had uitgepakt met een goed strandfeest!! Heerlijke avond gehad met veel gezelligheid, goede muziek en lekker de voetjes in het zand!!

Vanavond lekker happy hour vieren bij Balashi Beer Gardens, morgen Oranjestad in en ’s avonds werken op DE bruiloft van het jaar en dan Zondag als het goed is naar Captain Morgans Island, een waterpark met meeegaglijbanen hier op het eiland.

Lieve lieve mensen, nog 2 maandjes en dan ben ik weer terug in Nederland!!

Heel veel liefs vanaf One Happy Island!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Stage op Aruba

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2009

Het zit er op!!

17 Juni 2009

De laatste loodjes..

14 Mei 2009

Beter laat dan nooit?!

08 Mei 2009

De tijd vliegt!

16 April 2009

Bon bini na Albert Heijn!
Hannah

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 676
Totaal aantal bezoekers 95341

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 11 April 2013

Rondreis 2013!

26 Augustus 2008 - 30 Juni 2009

Stage op Aruba

20 Juli 2007 - 30 December 2007

Studeren in Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Barcelona

Landen bezocht: