De laatste loodjes.. - Reisverslag uit Noord, Aruba van Hannah - WaarBenJij.nu De laatste loodjes.. - Reisverslag uit Noord, Aruba van Hannah - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes..

Door: Hannah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

17 Juni 2009 | Aruba, Noord

Bijnaaaaaa zit mijn jaartje Aruba er op.. nog 2 weekjes en dan zit ik weer bij papa en mama op de bank!! Aan de ene kant een raar idee, maar aan de andere kant heerlijk!!

Ik heb op Aruba geleefd met gemengde gevoelens, aan de ene kant een heerlijke omgeving om stage te lopen; zon, zee strand, na het werk met de voetjes in het zand een cocktailtje drinken, in de weekenden duiken, snorkelen, zwemmen, feesten, rond touren en relaxen. Maar tóch.. het eiland is naar mijn mening écht te klein om zo lang te wonen. Ik durf met grote zekerheid te zeggen dat ik alles wat er op het eiland te doen of te zien valt wel gedaan heb. Minstens 3x.

De afgelopen 3 weken heb ik non-stop aan mijn scriptie gezeten. Om 10.00 naar mn werk en hele dagen typen, tot een uurtje of 12 ’s nachts. En tot mijn grote vreugde heb ik mijn scriptie vorige week vrijdag naar mijn stagebegeleidster opgestuurd! Nadat zij hem heeft nagekeken en (hopelijk) goedgekeurd, mag ik hem uitprinten, inbinden en middels een presentatie van mijn bevindingen overhandigen aan mijn stagebedrijf. Nu maar duimen dat alles op tijd nagekeken en in orde is voordat ik weer in het vliegtuig naar huis toe stap!

Afgelopen weekend een heerlijk weekendje gehad, vrijdagnacht om 2 uur gebroken maar tevreden mijn scriptie opgestuurd, Zaterdag overdag het eiland over geweest om te filmen;
Het Arikok National Park doorgeweest, Bij de grotten in het National Park geweest, een drankje gedaan bij Zeerovers, waar net op dat moment de vissersbootjes binnenkwamen met hun vangst.
Zeerovers is tegenwoordig een favoriet barretje vanwege de heerlijke ligging (het terras is een soort grote steiger over het water), de goedkope drankjes en het prachtige uitzicht. Een leuk detail is dat rond 4 uur ’s middags de vissers terug komen met hun vangst, dan kan je bij hen een bestelling plaatsen, en met je rauwe vis naar de kok toe die het dan voor je klaarmaakt.. verser kan niet volgens mij!!
Hier dus even relaxed gezeten met Kim, Joost, Ken en Andy, om vervolgens met zijn allen richting het strand bij Fisherman’s Hut te rijden, waar een Nightriders tournooi bezig was. Dit was een soort show van kitesurfers die bij het licht van dikke bouwlampen (het was inmiddels natuurlijk al donker..) hun kunstjes vertoonden. Denk daar een gezellige drukte op het strand, een dj met goede muziek en een biertje bij en je hebt een goede voorstelling van de avond.. heerlijk! Hierna zijn we nog op stap geweest bij Havana.
Zondagmiddag met Joost en Andy naar Club Arashi geweest, die een soort feestje in loungesetting georganiseerd hadden, lekker relaxed met de voetjes in het zand en een goed muziekje erbij!! Dit zijn dus duidelijk de weekendjes die ik echt ga missen straks in Nederland!

Verder hadden we een paar weekjes geleden bezoek van de moeder en tante van Andy, die natuurlijk ook weer het hele eiland geshowd moest worden. Na een week vol bezoekjes aan Eagle Beach, Baby Beach, de Lighthouse, de Noordkaap, de Paddock, het Crystal Theatre, Bugaloo, de Casibari Rock Formations en de nodige restaurantjes en barretjes was het ook voor dit bezoek alweer tijd om te vertrekken!

Naast het schrijven van scripties en het afronden van stages proberen we toch nog zo veel mogelijk te genieten van alles wat het eiland te bieden heeft. Zo zijn we een paar week geleden naar Captain Morgan’s Island geweest, lekker spelen in het waterpark!! En proberen we nog zoveel mogelijk leuke avondjes mee te pakken zoals vorige week de Full Moon Party en vanavond met zn viertjes naar een 3d film.

Lieve mensen, ik denk dat dit het laatste berichtje is van mij vanaf One Happy Island.. ik zal proberen vanuit Nederland nog een laatste update te schrijven om ook dit avontuur zo volledig mogelijk met jullie gedeeld te hebben! Nogmaals bedankt voor alle leuke berichtjes, kaartjes, smsjes en telefoontjes, ik heb hier heel veel waarde aan gehecht het afgelopen jaar!!

Tot snel!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Noord

Stage op Aruba

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2009

Het zit er op!!

17 Juni 2009

De laatste loodjes..

14 Mei 2009

Beter laat dan nooit?!

08 Mei 2009

De tijd vliegt!

16 April 2009

Bon bini na Albert Heijn!
Hannah

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 685
Totaal aantal bezoekers 95156

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 11 April 2013

Rondreis 2013!

26 Augustus 2008 - 30 Juni 2009

Stage op Aruba

20 Juli 2007 - 30 December 2007

Studeren in Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Barcelona

Landen bezocht: