Bon bini! - Reisverslag uit Noord, Aruba van Hannah - WaarBenJij.nu Bon bini! - Reisverslag uit Noord, Aruba van Hannah - WaarBenJij.nu

Bon bini!

Door: Hannaaaah

Blijf op de hoogte en volg Hannah

29 Augustus 2008 | Aruba, Noord

Dag lieve allemaal!

Hier mijn eerste berichtje vanaf one happy island!! Het bevalt me hier tot nu toe uitstekend!! Lekker warm, mooi appartementencomplex (inclusief airco, restaurant, bar en zwembad ), aardige mensen, wat wil je nog meer!?

App. Complex waar ik de komende 10 maand woon:

www.perledoraruba.com

Ik zal ook ff een foto plaatsen van waar ik nu zit te internetten.. zien jullie me zitten onder dat rieten dakje?

De reis verliep niet helemaal soepel, ze wouden ons in Parijs niet inchecken voor de vlucht naar Miami omdat we gaan visum hadden voor Amerika.. nouja veel stress en heen en weer rennen, alles uit leggen, nog een keer uitleggen en nog maar een keer en toen mochten we eindelijk (een kwartier voor het vliegtuig vertrok) door de douane. De gates stonden op het punt te sluiten maar we zagen er waarschijnlijk zo wanhopig uit dat ze toch nog even op ons wilden wachten.. Maargoed we zijn er in ieder geval!!

We hebben de eerste dag hier een jeep gehuurd en dat bevalt prima! Het eiland is dan misschien niet groot maar alles ligt toch behoorlijk ver uit elkaar! Het advies bij de autoverhuur was: kruip niet TE dronken achter het stuur.. drinken en rijden mag hier, maar dus niet TE dronken.. dat is ook weer wat nieuws!

Verder heb ik een Nieuw arubaans nummer:

002977408087

en een nieuw adres:

Perle d'Or
T.A.V Hannah, kamer 94
Boegoeroei 11 Z
Aruba


(geen steden of postcodes hier! )


Dus jullie begrijpen de hint.. smsen, of natuurlijk nog leuker; bellen en schrijven!! (vergeet hierbij niet dat het hier 6 uur vroeger is dan bij jullie ) Mijn Nederlands nummer is (iig tijdelijk) niet bereikbaar omdat mijn Arubaanse simkaart in mijn Nederlandse telefoon zit. Ik zal af en toe wel ff daar checken voor smsjes maar wees dan niet verbaasd dat je pas weken later een reactie krijgt!!

Nou mensen, binnenkort een wat uitgebreider verslag, het is nu Bacardi night in de bar hier !!

Veel liefs!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Noord

Stage op Aruba

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2009

Het zit er op!!

17 Juni 2009

De laatste loodjes..

14 Mei 2009

Beter laat dan nooit?!

08 Mei 2009

De tijd vliegt!

16 April 2009

Bon bini na Albert Heijn!
Hannah

Actief sinds 12 Aug. 2009
Verslag gelezen: 728
Totaal aantal bezoekers 95182

Voorgaande reizen:

13 Januari 2013 - 11 April 2013

Rondreis 2013!

26 Augustus 2008 - 30 Juni 2009

Stage op Aruba

20 Juli 2007 - 30 December 2007

Studeren in Zuid Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Barcelona

Landen bezocht: